Mai 2026

Månedens høydepunkt:
At forglemmegei’en blomstrer:

Og forrige helgs tur til Lindesnes:

Månedens bøker:
Ikke lest ferdig noen bok i mai, den jeg holder på med nå er seig, på engelsk og tykk, så det tar sin tid.

Månedens Nairo:
En av de daglige kveldsturene langs veien:

Han er fortsatt i røyteperiode nå, pluss at pelsen hans har blitt så dårlig etter kastreringa, så det er et slit å børste han. I tillegg får han knuter i pelsen bak ørene så fort at jeg ikke klarer å holde det ved like. Og han er tålmodig som bare dèt, men han liker ikke at jeg grer der, stakkars 💙

Månedens geocaching:
Tur til Vetatoppen sammen med Raymond, Lisa og Saga:

Tur alene rundt Løksvannet på Kornsjø:

Caching alene før jobb og i lunsjpausa på jobb:

Og Megaevent og Lindesnes fyr sammen med Lisa og Raymond:

126 funn ble det i mai, veldig bra!

Månedens naturbilde:
Fra turen på Kornsjø:

Bortsett fra sykdom (forkjølelse/influensa/covid eller hva det nå fortsatt er som herjer i kroppen), har mai vært fin. Håper på en frisk og bra juni!

Det er så koselig å få kommentarer, så legg gjerne igjen noen ord :)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.