4 Comments

    • Kjersti

      Heidi: De var vakre begge to, og siden hopp i mine øyne er noe av det mest kjedelige å se på, hadde dette absolutt vært et artig innslag hvis jeg hadde tittet på 🙂

    • Kjersti

      Carina Josefine: Kanskje vi skulle begynne og se på hopp, bare sånn i tilfelle det dukker opp noe morsomt? 😉